Regulamin sklepu internetowego Jednazmam.pl

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Jednazmam.pl jest dostępny pod adresem internetowym https://jednazmam.pl .
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Klientów sklepu i określa zasady i tryb zawierania z Klientem Sklepu Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2 Definicje

  1. Sprzedawca – osoba fizyczna oferująca do sprzedaży akcesoria firmowe, produkty on-line (e-booki, webinary) oraz usługi (konsultacje online).
  2. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Dane Kontaktowe Klienta – to dane Klienta, przy użyciu których Sprzedawca może skontaktować się z Klientem, obejmujące adres, adres poczty elektronicznej i numer telefonu.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://jednazmam.pl .
  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą platformy sklepu internetowego i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  8. Produkt – dostępne w Sklepie akcesoria firmowe, produkty on-line (e-booki, webinary) oraz usługi (konsultacje online), będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem platformy sklepu internetowego.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

  1. Sprzedawca: Irena Gwiazda, NIP 6783099821
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@jednazmam.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 518 418 773
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: Nest Bank Polska 61187010452078107205480001
  5. Adres Sprzedawcy: ul. Brzezińskiego 9/2, 30-198 Kraków
  6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome, Firefox, Safari.
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików Cookies

§ 5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest poprzez złożenie zamówienia na stronie Sklepu.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronie Sklepu

§ 6 Produkty on-line i usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługę drogą elektroniczną umożliwiając Klientowi zawarcie umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci produktów on-line dostępnych w Sklepie. Zawarcie umowy możliwe jest bez posiadania konta w Sklepie. Procedura zawarcia umowy opisana jest szczegółowo w § 8 Regulaminu.
  2. Dodatkowo, Sprzedawca zapewnia Klientowi możliwość założenia konta w Sklepie. Założenie konta możliwe jest w trakcie składania zamówienia.
  3. Jeżeli Klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta również usługę drogą elektroniczną polegającą na utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Klienta oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Klient loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
  4. Klient w każdej chwili może usunąć konto w Sklepie.
  5. Usługi świadczone są na rzecz Klienta nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu.
  6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione

§ 7 Prawa własności intelektualnej

  1. Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że produkty on-line dostępne w Sklepie stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Klienta bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną

§ 8 Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać Produkt lub Produkty będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk “Dodaj do koszyka”. Skuteczne dodanie spowoduje, iż w zakładce Koszyk zmienia się wskaźnik Produktów na liście Zamówienia, którą można dowolnie modyfikować.
  2. w razie skompletowania Produktów wybrać przycisk „Złóż zamówienie”;
  3. wpisać dane adresowe, na które zostanie przesłane zamówienie;
  4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności;
  5. wybrać jeden z dostępnych sposobów dostawy Produktu;
  6. w przypadku zakupu z potwierdzeniem fakturą VAT należy w przeznaczonym do tego miejscu wypełnić dane niezbędne do jej wystawienia;
  7. należy zaakceptować warunki niniejszego Regulaminu;
  8. aktywować przycisk „Zamów i zapłać”;
  9. opłacić Zamówienie zgodnie ze wskazówkami na stronie Sklepu.

§ 9 Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionych akcesoriów firmowych:
  2. Przesyłka InPost Paczkomat,
  3. Przesyłka InPost Kurier.
  4. Klient otrzymuje dostęp do zakupionych e-booków, webinarów, usług konsultacji za pomocą adresu e-mail.
  5. Klient dokonuje płatności poprzez elektroniczne metody płatności dostarczone przez system Przelewy24 na platformie Sklepu.
  6. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

§ 10 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą platformy sprzedażowej z § 6 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności elektronicznej w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  7. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski.
  8. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 11 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem pkt. 12. Termin na odstąpienie od umowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Produktu.
  2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, licząc od dnia wejścia Klienta w posiadanie rzeczy.
  3. Klient zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Sklepu o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie wiadomości e-mail.
  4. Oświadczenie może być wysłane pocztą na adres korespondencyjny Sklepu internetowego lub drogą elektroniczną na adres kontakt@jednazmam.pl .
  5. W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy konieczne jest wysłanie informacji dotyczącej odstąpienia od umowy, przed upływem terminu wskazanego w §9 pkt. 1.
  6. W sytuacji odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest do oddania Sprzedającemu zwracanego produktu na swój koszt, na adres wskazany przez Sprzedającego niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.
  7. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli Klient odda rzecz przed upływem 14 dni.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sklep internetowy zwraca Klientowi otrzymaną od niego płatność nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep otrzymał zwracany Produkt w stanie nienaruszonym, o czym Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną na adres e-mail podany do zamówienia.
  9. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  10. Sklep może się wstrzymać ze zwrotem środków za zamówienie w przypadku niekompletnego zwrotu Produktów lub jednoznacznych śladów użytkowania zwróconych produktów.
  11. W przypadku wystawienia faktury korygującej faktura zostanie wystawiona przez Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura korygująca zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę. Klient odeśle informację zwrotną o odebraniu przez niego faktury korygującej.
  12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w następujących przypadkach:
  13. o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
  14. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  15. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  16. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  17. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  18. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  19. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie utrwalone na papierze lub, za zgodą Klienta, na innym trwałym nośniku.

§ 12 Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania swoich Produktów pozbawionych wad fizycznych i prawnych.
  2. W przypadku wystąpienia wad produktów, Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady.
  3. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące wad produktów, funkcjonowania sklepu oraz korzystania z usług elektronicznych. Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail kontakt@jednazmam.pl , podając imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis problemu oraz datę jego wystąpienia.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji dotyczącej Produktu w terminie do 14 dni, a reklamacje dotyczące usług elektronicznych w terminie do 30 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany, po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą, dostarczyć wadliwy produkt na koszt Sprzedawcy do miejsca wskazanego przez Sprzedawcę. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy dostarczenie jej przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient jest zobowiązany udostępnić przedmiot sprzedaży Sprzedawcy w miejscu, w którym się znajduje. Sprzedawca rezerwuje sobie prawo do odebrania wadliwego produktu od Klienta na jego koszt.
  7. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  8. Pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń mogą obejmować mediacje prowadzone przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy Inspekcji Handlowej. Mediacje są dobrowolne i bezpłatne, poza ewentualnymi kosztami rzeczoznawców.

§ 13 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Irena Gwiazda.
  2. Sprzedawca może zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Klienta, korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki przy użyciu plików „cookies”.
  3. Dane osobowe użytkowników Sklepu przetwarzane są na podstawie zgody osób, których dotyczą lub gdy jest to konieczne do realizacji Umowy, gdy osoba której dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem Umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  4. Dane osobowe Klientów, zbierane przez Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej, przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
  5. Zawierając Umowę o świadczenie Usługi, Klient dobrowolnie upoważnia Sprzedawcę do kierowania na Dane Kontaktowe Klienta informacji związanych z Umowami oraz ich wykonaniem.
  6. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  7. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  8. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  9. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  11. Polityki prywatności oraz polityki plików „cookies” uregulowane zostały w dokumencie „Polityka prywatności oraz polityka plików cookies”, stanowiącym załącznik do Regulaminu.

§ 14 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, a także innych zmian technicznych lub organizacyjnych dotyczących świadczeń realizowanych przez Sklep – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Sklepu.
  3. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów Sprzedaży zawartych przed datą jego zmiany.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Kontakt